חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נגרות בהתאמה אישית

מערכות מידוף וספריות

בלס דיזיין מציגה מגוון מערכות מידוף וספריות מעוצבות בעיצוב המתקדם ביותר. הקולקציה מתאפיינת בסטייל מינימליסטי, המושג על ידי שימוש בקווים ישרים, פשוטים וחפים מקישוטיות, הנהנים מגימור מושלם המקנה להם מראה יוקרתי, ועל ידי שימוש נרחב בצבעי לבן, אפור וגוונים נוספים עכשוויים. לרוצים לגוון ולהוסיף עניין ויזואלי, כדאי לבחור במראה של עץ טבעי,או במראה משולב. עוד ניתן גם לבחור דלתות זכוכית מודרניות-מינימליסטיות, שמעבר למראה הנקי והרענן מגינות על תוכן הספריה מאבק. הפריטים השונים מהקולקציה מגיעים עם האחריות המעולה של החברה, אז למה אתם עדיין מחכים? הזמינו עוד היום מערכות מידוף איכותיות מבית בלס

בשנים האחרונות, אחת המגמות הבולטות בתחום העיצוב אשר תפסה תאוצה בשנים האחרונות ורק השתכללה ושינתה פניה ממראה תעשייתי לדקורטיבי-אלגנטי היא זו של מערכות המידוף. מאחורי השם ה"מפוצץ" עומד מוצר חכם ופונקציונאלי במיוחד שיודע לנצל כל חלל בבית, גם אלו הקטנים שנראים כי אינם ברי ניצול, והפיכתם לשימושיים באמצעות מתן פתרון לנוחות ולשמירה על הסדר והארגון בבית, והכל תוך כדי שמירה על קו עיצובי נקי ואלגנטי שמשתלב היטב, מחמיא לכל סגנון עיצובי, נותן תחושה של הגדלת החלל ואף מקנה מראה יוקרתי עם סטייל מינימליסטי.

אילו סוגי מערכות מידוף קיימות?

בשנים האחרונות מערכות המידוף הולכות ותופסות תאוצה בגלל חדשנות עיצובית וטכנולוגית. נהוג לחשוב על מערכות מידוף כעל מדפים, ממש כשמם כן הם, מוצר מוכר וותיק שיש בכל בית, אותה ספרייה שאנו זוכרים מבית הורינו שאחסנה ספרים או יחידת המדפים במחסן, אך בפועל קיימות מערכות מידוף רבות ומגוונות מחומרי גלם שונים לצרכים שונים בתכלית.

דילוג לתוכן